tony.rar|30%|5 seeders|145 leechers

"Då var man här då, 30 mars 2007, dagen då jag är närmre 30 än 20. Det behöver väl inte vara något negativt kanske? Jag har faktiskt ingen åldersnojja alls, inte än i alla fall." - utdrag från "Då var det dags..." av Tobster, 30/3 - 2007.

Vem är det som skrivit det här? Säg hej då till den här blåögda optimisten. Säg hej till den lite äldre, lite mer bittra och visare Tony. Ingen åldersnojja alls. Vilken load of skitsnack säger jag bara. Vad har hänt på ett år egentligen? Varför känns det inte alls kul att bli 27? Jag vet inte. En sak är klar, jag är för ung för att ha åldersnojja.

Om man skulle sätta det i perspektiv så har Berit här, varit arbetslös i 27 år. Det är ju ganska jobbigt. Och de här dårarna har bråkat i 27 år. Även att Norrbärke hembygdsföreningen i 27 år givit ut skriften "Norrbärkebygd" får mig att må bättre. Det är ju åtminstone tre saker som jag inte slösat mitt liv på.


Kommentarer
Postat av: Klas

Grattis min Tony! Visst är det skönt att se att andra har det värre än en själv... Me like!

2008-03-27 @ 08:47:29
Postat av: Marcus

Ditt gamla skrälle!

2008-03-27 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0