Grönt är skönt

Hej vänner, det är dags för mig att blogga, kan nämligen nästan höra mr white ropa på mig från någonstans långt lång ute i cyberspace...
Vad har jag för mig under långhelgen undrar nog många av mr white´s trogna läsare... Jo, det ska jag tala om, jag har lekt Ernst igen... tro det eller ej...
Så fort jag kommit hem från Asien och stabiliserat mig i den svenska vardagen tog jag tillfället att utnyttja lite outnyttjad reskassa till att köpa lite gröna inredningsdetaljer: En stort stycke olivgrön sackosäck, gröna stearinljus, limegrön fruktblender, en grön blomkruka, en grön växt att ha i krukan... Kan tillägga att jag gillar grönt, det är nog min favoritfärg, men nu börjar nog lägenheten bli mätt på gröna attiraljer så i forsättningen funderar jag på att gå över och köpa blåa saker istället... För hemmets bästa...

gr?nt ?r sk?
Mitt hörnfönster och lite nya och gamla växter. Ni som har ungkarls lyor och inte en metrosexuell lägenhet som mig, ta ett steg i i rätt riktning för miljön och plantera en växt!
n?stan klart
Snart är datorhörnan klar, ska bara fixa iordning böckerna i bokhyllan så det inte ser så rörigt ut och även sågatill monitorfästet så det inte sticker upp utan sitter inuti en av de åtta gluggarna i bokhyllan... Har legat här och myst flera kvällar i sträck för att komma komma ikapp med Lost. Ikväll ska Dave and I kolla på avsnitt 21, det ska bli mysigt, har börjat sakna pojken... god vän som man är bjuder man på mat också... Pasta och kyckling as usual.
sitonit
Detta paket fick jag släpa hem på styret på min cykel från Årsta postcentral, rätt jobbigt eftersom den inte ville ligga kvar där och föll av flera gånger på vägen... Men väl hemma så var det en fröjd att packa upp det gigantiska kollit...
ny i beredar-familjen
Eftersom min gamla blender visade sig vara kaputt (se tidiigare inlägg http://mrwhite.blogg.se/2007/may/har-ar-jag-igen.html ) beställde jag denna som är super, krossar inte bara frukt och sånt utan även is, kanon för COCKtails... kaffebryggaren är även den super, väl använd redan och still going strong... tack än en gång ni som gav mig den i present!

Br?dern-hockey med v?nner
Nu fattas det bara att vi kan sitta och ha det såhär trevligt (bilden) som vi hade det förra sommaren. Men då krävs det att båda bröderna hockey är uppe i Stockholm. Hockeymackan kan du inte komma hem snart jag saknar dig så det skär i bröstet!

Musac!
Rilo Kiley - Portions For Foxes

Kommentarer
Postat av: Marcus

You´re so gay right now, but I love it! Kommer snart hjärtat mitt. Snart kan vi duscha dina växter samtidigt som vi tvagar varandra på svåråtkomliga ställen...mmmh.

2007-05-19 @ 18:20:30
Postat av: Dave

Sittkudden är manaskön

2007-05-19 @ 20:18:20
Postat av: Klas

Dave är manaskön

2007-05-19 @ 21:23:51
Postat av: Andreas

Du e 1 speciell pöjk du grabben...mycket speciell....

2007-05-19 @ 22:07:40
Postat av: Klas

Tack Andreas, det är den finaste komplimangen jag har fått på länge!

2007-05-19 @ 23:34:24
Postat av: toby

grönt är skönt... typ. det var det roligaste jag kunde komma på i alla fall.

2007-05-20 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0