Här är jag igen!

Skönt att vara tillbaka måste jag säga, efter alla strappatser man har varit med om... Först tänkte jag att jag skulle berätta om vad jag har haft för mig, men sen tänkte jag efter lite... Det är ju förmodligen ingen jag känner som bryr sig tillräckligt mycket för att tycka att det vore intressant, så jag ska mest hålla mig till nutid och låsa in allt som hände under min fantastiska semester i ett skåp. Men jag ska inte hålla tillbaka på allt smaskigt som inträffade utan faktiskt bjuda på ett kort på mig och mina fagra, unga muslimska babes... Man kan ju inte vara helt ostekig om man kommer som klasse till ett muslimland, klasse måste jobba också, och ni kanske vet hur klasse jobbar eller??
pedoklas

Dåså! Då var korten lagda och jag inväntar era glupska sarkastiska kommentarer, shoot!

Sen jag har kommit hem har jag ju hunnit med ditten och datten, såsom en kryssning, en totalt misslyckad grillkväll tillsammans med Dave och Tobs hemma hos tobs... Jag blev lurad att åka hem för att hämta leg (eftersom vi skulle ut) och sedan bli förådd på vägen tillbaka till T. Kvällen hade förvandlats till Singstarafton och Tony var så full att man inte stod ut med hans närvaro så jag vände och kom aldrig dit. Dagen efter fick jag veta att de fintat mig rejält, detta var förmodligen ett av deras knep att hålla mig borta så de kunde dra ut på krogen själva och slippa mig på ett smidigt sätt (de har ju vuxit ifrån mig en del medans jag varit bortrest).
Så jag gick hem iaf och kollade på min favoritfilm och gick sedan och la mig vaknade sedan nästa morgon tidigt och började Ernst Kirchteiga mig något offantligt. Tog ut utemöblerna på ballen (balle means balkong, så du vet Dave), diskade, dammtorkade, putsade alla fönster...
Jag hann nästan klart tills det var glassdags vid slussen, var ju tvungen att ta avsked av min kära kmike... Dave, Tobster och även Jessica dök upp, glassen smakade gott, synd på sällskapet bara!
Nu har jag putsat klart alla fönster och har även hunnit göra lite annat... som detta: Resekollage
Ett resebiljett-kollage (överst). Pengakollaget gjorde jag klart precis då jag kommit hem...

Jag drack en offantlig massa fruktshakes i Indonesia så jag tänkte, frukt är ju så gott och varför inte då tillämpa denna hälsosamma vana här hemma i Sverige, resultatet blev detta: Fruktmixer
Jag stackade upp med frukt i två skålar och ställde fram AFK:n... Smaskens ska det bli med vitaminboost...
Nu är det bara att köpa för mig att köpa nytt gymkort så jag får ordning på min anorektiska kropp.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Unga damer det där men det är som vi pedofiler brukar säga; Young skin stretches...mmh.

2007-05-06 @ 20:42:19
Postat av: Anders

hah, ser att du jobbat hårt under semestern. vi jobbar här också men inte på samma nivår som dig :) här är vi ansvarfulla!! du tog väll ditt ansvar klas?

2007-05-07 @ 09:32:16
URL: http://lovecave.blogg.se
Postat av: toby

jag kommer gärna över på en fruktsmoothie på balkongen i din fina nystädade lägenhet! :) Förlåt för missförståndet i helgen, allt är förlåtet!

2007-05-07 @ 14:51:18
Postat av: Klas

Tack Tony, då kan jag forsätta att tycka om dig... :)
Andreas, jag är alltid responsibel på alla möjliga sätt, vinklar och vrår...

2007-05-07 @ 17:44:15
Postat av: Klas

Jag menar såklart Anders inte Andreas, honom tilltalar jag inte längre bara så ni vet..

2007-05-07 @ 20:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0