7.5 dagar kvar


Tony & Klas i sitt esse

Fredag, det känns mycket behagligt med fredag äntligen. Kom in till jobbet kl 06:05 imorse då det var dags att leverera publicitetsanalys till en av sveriges största banker. Allt gick mycket smidigt vilket var skönt. Hade inte stått ut med några motgångar så pass tidigt på morgonen. Nu är bara frågan hur länge jag kommer kunna hålla mig uppe när det blir dags för fredagsölen som det tisslas o tasslas om på kontoret. Det ska bli skönt att sluta tidigt idag i alla fall. Vad händer ikväll?

Trendfrasspaning: "En bättre lunch/middag/måltid" har jag hört bland vänner och läst på bloggar flera gånger de senaste dagarna. Ett trevligt uttryck som jag definitivt börjar anamma fr.o.m. nu. Själv ska jag äta en bättre medhavd lunch som jag och Klasse slängde ihop igår. En härlig citron- och rosmarinsmäktande kycklinggryta med svarta oliver. Mums!

Följ min och Klasses kulinariska resa här på Mr White då vi utmanar våra matlagningstalanger och smaklökar när vi gräver djupare i Bonniers stora kokbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0