9 dagar kvar

image251
Rhomboideus minor!

... sen är det semester igen, i två veckor. Kan knappt bärga mig. Har jobbat en och en halv vecka nu och är redan sjukt trött på skiten. Än så länge känns det skönt att börja plugga i höst. Behöver förmodligen inte jobba mer än ett par veckor efter semestern innan jag börjar skolan vilket känns bra. Vill att sommarn tar fart på allvar nu! Vill ha sena kvällar, picnic, kall öl i solen, landställen, bad, grillning och uteserveringar. Behöver mer spontanitet i vardagen framförallt. Har visserligen blivit en del sånt redan men känns inte som man har kommit in i "sommarlunken" som pappa skulle säga. Skulle behöva planera semester lite så man har något att se fram emot . Några förslag på vad man kan hitta på de två första veckorna i augusti?

Kommentarer
Postat av: Dave

Saint Tropez!

2007-07-18 @ 22:50:52
Postat av: Jess

Basta som du tjatar om.
Sista minuten resa far far away.
Bada i Slurren efter krogen.
Plocka blåbär el svamp.
Steka i Rålis, Tanto el Humle.
Käka MEXIKANSKT på Hermans.
Kolla Free Jimmy & Shrek III.
Annars kan du ju alltid tänka på mig när jag glassar runt i Tunisien 8-15/8 ;) ...
Leta tv-bord till mig på Ikea.
Bli slagen i minigolf (igen).

2007-07-18 @ 23:07:54
Postat av: Per

Måla om huset i Byle

2007-07-19 @ 11:33:21
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Marcus

Jag håller med om att vi måste axa denna sommar nu i sluttampen. Öl, grillkvällar och kubb på grönbetet. Mycket mer sånt. Jag e taggad på min ledighet som infaller med din...beviljad av min chef eller ej -jag kommer inte jobba i alla fall! Peace out!

2007-07-19 @ 12:09:55
Postat av: tony

Målar om huset gör ju Frida o Eric så där kommer man undan. Men vore ganska trevligt att åka ut till villan och vila upp sig nån dag kanske. Tror det kommer stå tomt under min första semestervecka också. Någon som är sugen på att stanna där ute några dar o grilla o dricka rosé i trädgårn? Det är ju så gott som på landet fast utan en sjö (förutom byleträsket förstås).

2007-07-19 @ 14:50:32
Postat av: Klas

Åk till Asien och backpacka!

2007-07-19 @ 15:30:54
Postat av: Dave

En myskväll i Byle ska vi lätt ha! Kan vi inte hoppa nakna genom en vattenspridare oxå?

2007-07-19 @ 22:23:00
Postat av: Micke

Du kan ju...
Leka med mig 27 - 31 Juli
Längta efter att leka med mig medans jag är i Italien
Leka med mig 9 - 11 Augusti
Själv är jag inne på sista dagarna i första veckan semester. Sommarlunken är verkligen på intågande. Började känna mig onyttig så jag tog en vit dag idag, levern ska ju också ha semester.
Snart bär det av till Öland, ska hänga med familjen, bada och köra brorsans mini-fyrhjuling som han köpt.
Sen är det minsann dags för Stockholm och 50-års kalas. Ska bli fett kul att träffa hela ligan!
/M

2007-07-19 @ 23:42:35
Postat av: Marcus

Micke, festen är inställd. Vi har sagt 12/8 fast då verkade ju inte du vara hemma. Det var ju synd. Ha det bra.

2007-07-20 @ 09:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0