Back 2 attack

Hasse här igen!
Logga precis in på min yahoo-mail och upptäckte en förjävla rolig videosnutt. Det är en spätta som försöker skjuta en vattenmelon mot en man i rustning, se själva.



HAHAHAHAHAHA!
Jag blir lite arg när jag ser klippet. I slutet så säger systern som tittar på, att hennes syster måste forsätta trots olyckan. Och då blir den skadade systern lite purrken. Va är det ? Klart du ska fullfölja det du starta!!! Jag blir så sur, tror hon att hon kan åka räkmacka genom programmet eller. Min farsa säger alltid, "ramlar du av hästen, så hoppar du upp igen och sätter sporrarna i skiten och kör igen". Tänk er den här systern på jobbet... typisk gnälltjej som klagar över att hon har lägre lön än nån annan.. men så fort det är en motgång lägger hon av.. jävla socialbidragstagare.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej Hasse. Jag tycker är en obehaglig person. Det här är en blogg för en sluten grupp vänner som skriver. Skriv någon annan stans idiot!

2010-09-15 @ 14:28:43
Postat av: Per Torkelson

Hahaha, skönt!

2010-09-16 @ 17:15:32
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Klas

Hasse är en bra grabb..

2010-09-16 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0