Välkommen hem!

Hello läsare,
David har väckt till liv en länge koma-förpassad blogg. Inte vilken blogg som helst heller, Mr White. En samlingspunkt, ett köksbord, en bardisk - i det virtuella s.k. internets. Det var med hjärtat i halsgropen jag en dag upptäckte i Google Reader att det dykt upp ett nytt inlägg på Mr White. Och jag känner att det är dags, tiden är mogen, Mr White har vaknat, slumrande till en början men snart på benen. Spritt språngande naken och sanningsenlig, full av hopp och kärlek, precis som ni minns han.
Välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: Tobster

Jävligt nöjd att jag kom ihåg lösenordet också!

2010-05-06 @ 13:40:28
URL: http://mrwhite.blogg.se/
Postat av: Dave

Jag med och e-postadress vi loggar in med. Det var lite lol. Bästa lösenordet ever!

2010-05-06 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0