Ni trodde det bara va en one hit wonder

Men nej! Mr White lever, fast något febrig. Jag var i Holland för ett par dagar sedan. Underbart land må jag säga. Jag landade i Amsterdam men åkte genast vidare till en betydligt mindre stad. Den Bosch heter den staden. Påminnde storleksmässigt om Helsingborg, men såg mer ut som Köpenhamn. Väldigt fint iaf. Besök staden om du är i närheten.
Det hände en ganska kul sak. Jag skulle äta på en restaurang på kvällen då jag anlände. Alla butiker var stängda, så staden såg lite öde ut. Men tillslut hittade jag en liten tvärgata med flera mysiga restauranger. Jag fastnar för en meny och kikar priser. Då kommer en servitör fram och frågar om jag vill äta en Holländskaspecialitet som de serverar just nu för det är säsong för något.. whatever..  Han frågar var jag kommer ifrån och jag svarar Sverige. Varpå han svarar direkt; jag kan ett ord på svenska, men det är inte så fint. Jag lärde mig det när jag var "abroad". Hehe, kul tänkte jag. Det är som jag, första och enda orden jag kan på tyska och spanska är typ knulla, fitta och tuttar. Har dock aldrig haft användning för dom orden på mina resor till de länderna där språken talas.

Kommentarer
Postat av: Tobster

Vackert Dave, vackert.

2010-05-06 @ 13:43:08
URL: http://mrwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0