Mein kampf och lite Parkour

Står i ett dött Orminge centrum lite lätt bakfull och fördriver min tid med att blogga för 150kr/h. Det kanske skulle kunna vara värre om man tänker efter...

Mrwhite har vaknat och mycket har hänt sedan sist. För min del så bor man ju i huvudstädernas huvudstad igen och jag tycker dert e sjukt kul att vara hemme efter ca 3.5 år på vift. Mitt liv berikas med goda vänner, familj och ett nystartat band och allt känns jäkligt bra måste jag säga.

Extra kul att Clare har vågat sig på att flytta över också. Hon känner väl endel frustration över att vara sysslolös vilket jag verkligen kan förstå. Planen är att hon ska börja en intensiv svenskakurs i slutet av Maj och kanske även lyckas skaka fram ett ströjobb medans hon filar på svenskan. Det blir nog grejtingst...

Igår hann vi med att kolla på både Max band Ioktember på Broder Tuck och gick därifrån raka spåret till Snövit och kollade på Klas coverband. Båda var riktigt trevliga tillställningar och vi rundade av ca 7 öl senare. Trevlig kväll!

Ok, jag kan ju knappast blogga utan att smacka upp et youtube-klipp. Sån är inte jag. Denna lirare e helt sjuk. Fatta att kunna ta sig fram genom staden som honom. Vilka skills!





Inte så talanglösa parkour-killar heller...

Kommentarer
Postat av: Dave

Sinnessjuk parkourare det där ju.. han lär få jobb i hollywood som stuntman snart..

2010-05-11 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0