637 bilder!

Jag har just nu 637 bilder på iPhonen. Jag tänkte skriva att det är så många som jag har tagit med den, men det stämmer inte. Jag fotade 120 par skor också, men de bilderna har jag tagit bort. Jag kommer nu visa er samtliga 637 bilder. Nä, jag bara skoja. Jag ska bara visa 4 bilder. De är från en liten photosession/bakning som ägde rum i lördags. Mycket framgångsrikt event må jag säga.

 
Jag började med att blanda till lite skit i tre olika skålar. Sedan blev två skålar en. Jag har valt att kalla den skålen för "smetskålan". Skålan i mitten är "garneringsskålan". Den blanda vi bara ihop till en massa, typ pajdagsmassa. 

  
Sen åt vi upp all smet.. höhö. Nä! Fan bilden med resultatet är ju precis precis bredvid.. Smetskålen blev iaf väldigt populär, så det blev lite färre muffins än det var tänkt. Men det gör ju inget.. Min mage svullna upp så det blev middag 22.30 i lördags. Smällar man får ta, som Mick skulle ha sagt. Det blev iaf till slut muffins med blåbär i med en "crispy glace"! Mycket smarrigt må jag säga. Dessa åt vi med vaniljglass. Mumsfillibabba!

Sådär, då är det bara 633 bilder kvar att visa världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0