Tillbaka på jobbet

Wörk wörk! Så sjöng Dr Alban för ett par år sedan och det är precis det jag gör just nu. Sablar vad kul det är! Så kul att jag funderar på att skaffa ett till jobb. Idag åt jag en Foccacia till lunch. Så vidrigt gott. Macka till lunch, vafan är det liksom??? Varför gjorde jag det undrar ni... jo för att lunchrestaurangen har plötsligt höjd sina priser och jag hade bara tillräckligt med pengar på mig för en take away lunch i restaurangen.. men ojdå, prishöjning gjorde att jag inte hade råd. Så då fick jag gå till ett pisscafé där personalen kommer direkt från Kumla. Helskotta va hungrig jag är nu. Men vi har ju frukt på jobbet!! Ja, mandariner... vafan är det?

Hemma har jag tre lunchlådor, äpplen och bananer, snask, läsk och en mysig soffa. Pax för att va sjuk hela nästa vecka!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Vad kul att du trivs så bra på jobbet! Det märktes idag när jag fick ett otaligt nummer av sms av dig att du har det bra. Jag fäller en glädjetår. Skrattade en del åt ditt scenario med lite lunch och ditt "vafan". Stay strong

2010-08-19 @ 16:47:51
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0