Tänkte ge er en inblick i mitt arbete

Jag publicerar därför ett mail jag har fått så ni hajjar vad jag jobbar med. Jag får så mycket frågor om det. Skor, fotkrämer, kondomer... ja, det är det jag jobbar med. Men så här ser det ut i inboxen.

Mail 1.

Dear all,

Pls find the Supply feedback of Aug'10 CPT.
Kindly update the market PO reference, if the same to be reflected in our order book/CSR.
Best regards, GSR
Note : Flat demand split delivery date for Russian for Sku's ( 10028843/10028844) will be forwarded shortly today.

Mail 2.
Hi David,

I have deleted the Preq from both APO and R/3.

Regards,
Mike

Rätt så internationellt och maila på engelska. Nu behöver ingen fråga vad jag jobbar med längre. Det är väl glasklart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0