OMG!

Besökssiffrorna här på bloggen är en tragisk historia.. det må jag säga. Jag tar det väldigt personligt, i och med att jag är den enda som skriver här.
Är det för lite bilder på bajs? Är det för lite youtube-filmer? Är det för lite kärlek? You tell me.
Jag kör på ändå, för att jag tycker så himla mycket om den här bloggen. Här kan jag vara mig själv. Jag kan va lite crazy ibland och lite seriös ibland. Det är terapi för mig att skriva här. Jag förstår att ni känner likadant.
Jag sålde ett par skor till en dude i Malaysia idag och 4 par till en dude i Polen. Fett va?

Ska sälja ett par till en dude i Thailand, eller dudette kanske det är.. svårt att lista ut när jag tittar på personens namn. Det är en hiphopare iaf, jag får mycket länkar med skitmusik till min inbox av personen. Men det är soft, RAP LIFE!


M som i Murder Inc

OBS! Ironi är kul

Kommentarer
Postat av: Per Torkelson

Hade jag varit dig, så skulle jag samla dig på en plats och inte här och där som många andra gör. Skapa endast ETT ordentligt hem för dig själv. Du är en tumblr, du är en twitter, du är en blogg.se. Plus att du genom åren byter blogg adresser, jag menar, what the f**k is up with that? En riktigt Net nomad!

2010-08-31 @ 20:00:08
URL: http://www.pertorkelson.com
Postat av: Dave

Finns en anledning att jag flyttar runt.. bengen du vet

2010-09-01 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0