Davids nya stil!

Ny stil, tänker ni. Varför då? Du har ju störtskön stil. Jo, för att jag vill förnya den en aning, svarar jag då. Jag håller just nu på att lansera mina nya stil, som jag har valt att kalla "lyx bohem"-ish. Basen är ett par väldigt fina skor, sneakers, boots etc, beroende på väder och årstid. Till de är ett par jeans nästan ett måste, dyra skall det vara, manchesterbyxor kan funka, det är viktigt att byxan är något tightare och kan ha en rå look. Skor och byxor bör vara nyinköpta. På överdelen är det vintage som gäller, men även nya kläder som ger en bohemig look. Jag tänker farfarströjor, jeansskjortor osv. Fritt att jobba där. Två viktiga plagg är jacka och huvudbonad. Jackan skall vara ett dött djur, helst ko. Skinnjackor i äkta skinn är mycket bra. På huvudet skall det antingen var keps, mössa eller bandana. Ingen keps med sportlag på, det går fet bort.

Stilikon: Johnny Depp

Jag hoppas ni blir glada när ni ser mig i denna nya stil. Jag kommer här nedan presentera två bilder som visar tänket bakom stilen.



Hör gärna av er om ni behöver en personal shopper. I´m your guy to go to!
Ni kommer säkerligen se mer av mig och denna stil på diverse modebloggar, modemagazine, kommande klädkollektioner osv

Stay beautiful - stay fashionable!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jag insåg precis att jag missat massa nytt på MrWhite. Bra David att du fortsätter underhålla oss i vår grå glåmigt höstiga vardag!

2010-09-14 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0