Back in the Stockholm groove

Jisses vad det tog emot att sätta den rubriken. Fråga mig inte varför... men det lät förjävligt i skallen. Plus att jag tror att jag det finns en likadan rubrik här sen tidigare.
Den här helgen spenderade jag i Stockholm. Det är den första helgen på 6 veckor som jag spenderat enbart inom tunnelbanansgränser. Det kändes underbart. Igår var jag på Gröna Lund och då hände något kul ska ni veta. Jag åkte uppskjutet och glömde tömma mina fickor ordentligt, så när vi faller fritt från toppen flyger det ut massa mynt ur min jackficka. Man hörde hur det smattra till på tak och folk som stod nedanför och vänta på sin tur att åka.. Ooops tänkte jag :)
Jag överlistade malacohjulet också. Vinst varje gång! Booom!
Ja det var väl det. Just det. Jag skulle ju spela Red Dead.... hela sommaren. Nu blev det inte så. I Juli var det lite för fint väder och mina semesterveckor tillbringades mest utanför hemmet. MEN jag kan berättade att jag har nu klarat 70% av spelet och det motsvarar ungefär 35 speltimmar.. Så jag har snart lirat en arbetsvecka. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0