What now?

Jag trodde inte mina ögon idag när jag upptäckte att jag nu har hunnit ikapp med avsnitten i Greys Anatomy. För er som inte vet vad detta är så kan jag förklara för er.
Det är en sån där serie som innehåller skratt, gråt, klyschor, smöriga poplåtar, romantik, action... Allt i ett och samma package!
Serien utspelar sig på ett sjukhus där de i varje avsnitt får in helt otroliga fall, ena avsnittet är det siamesiska tvillingar som ska opereras isär, i nästa är det en person som har svalt 20 barbiedock-huvuden eller vad sägs om en patient som blir inlagd på sjukhuset och botar andra patienter med hjälp av healing... Har nu betat av snart 4 säsonger sen några månader tillbaka, har säkert snittat på en 8 avsnitt i veckan om jag får gissa... Vad ska jag göra nu? Jag kan ju inte se ett avsnitt i veckan heller... Vad är det för liv. Jag får helt enkelt ägna mer tid åt studierna, föresten. Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: David

Tack för att du förklara serien. Alla med tv har nog redan sett serien. Men bättre sent än aldrig, anti-tv-klas.

2008-05-14 @ 13:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0