skikkeligt kjempeflott helg i Oslo



Jag är hemma i Sverige igen efter min korta men intensiva utlandsvistelse i Norge, Oslo för tredje 17:e maj i rad. Tog tåget båda hållen den här gången. Bussen duger inte. Snart kanske jag t.o.m. flyger.

Det var i alla fall som brukligt en väldig massa festande. Vilket är ganska trist att höra om så här i efterhand eftersom du inte var där. Och om du var där så minns du det själv och säkerligen bättre än mig. I korta drag var det från onsdag, fest fest fest, fram tills på söndag morgon. Då sov vi ett par timmar. Sen var det dags att åka hem igen.

Träffade en hel massa nya roliga och underbara människor så väl som gammla goda vänner. Nu är det dags att gå vidare. Jag har en del sömn att tag igen, så jag säger god natt och sov gott!

Jag tror alla (även du som inte har facebook) kan se bilderna på dessa sidor: sid 1, sid 2.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Softish Tobish. Norrbaggarna verkar inte ta löst på det där med nationaldagsfirandet. Vårat firande känns ju ganska blekt i jämförelse...hehe.

2008-05-20 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0