Ska man skita i det här?

Nu blev jag sugen på att skita i det här och dra utomlands...

Kanske inte så drastiskt, men jag har börjat smida planer inför kommande vinter, då kommer jag inte kommer ha någon större lust att vara i det här landet.

För er som läste mitt inlägg "Resfeber... IGEN!?" så kan jag bekräfta att jag inte har ändrat mina planer. Är däremot sugen på att kompettera dessa planer med en separat resa till New York... Jag vill se de höga husen, åka i de gula bilarna, äta den onyttiga maten och se de feta människorna man bara sett på nätet och i filmens värld.
Men Indonesien lockar mest, kanske jag även tar bakvägen till Australiens nya guinea om jag orkar beta mig igenom en av världens rikaste och mest oigenomträngliga djunglar, klättra i berg och slåss mot kanniabaler på vägen dit.

Men innan dess så ska jag träna crossfit som aldrig förr!

Crossfit, Huh HA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0