Semester-dags!

image622
Swanage - här ska det avnjutas rosé i solen...mmh.

Håller på att plocka upp lite i mitt stökiga skyffe. Har även kört ett underbart träningspass och känner mig väldigt tillfreds med mig själv :) 120 pull-ups samt 120 dips på 25 min. Fick blåsor över hela händerna så man känner sig så där underbart matcho och sjukt häftig!

Imorgon bär det av till England en vecka. Ska bli riktigt skönt att komma iväg lite. Vi kommer softa i London under förmiddagen när jag kommer och sen masa os till Oxford. Clare fyller ju mogna 25 bast på torsdag så då ska det bli grillfest av. Vi ska även försöka ta oss till Swanage som ligger på sydkusten där hennes päron har en lägenhet 5min från havet. Kan bli en riktigt nice vecka det här!

Jag och Crille har även börjat skriva på våran slut rapport för våran 10-veckors praktikperiod som är slut om 2 veckor. Vi har läget under kontroll så det passar sig ypperligt att ge sig iväg ett tag.

Fan va nice att sommaren har kommit. Suttit på taket och stekt i helgen. Man känner verkligen hur man börjar komma till liv och fyllas av energi igen. Äntligen efter denna vidriga höst och vinter. Nu är det halvmulet och ganska svalt så då är det ju kalas att dra till England som ska ha 23 grader de närmsa dagarna. Sweet ass!

Hoppas det är bra med er där hemma.

Pussiz och krmiz och snuttizzz

Kommentarer
Postat av: Klas

Jag avundas dig mac...



Du som får blåsor på händerna..

2008-05-13 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0