Maja hiiiii!!! Maja haaaaaaaaa!!!!

Sitter darrig och apatisk framför datorn och segar. Detta efter ett träningspass på 15 min och 17 sek. Det är ju ingen tid att prata om?! Det kan väl inte vara så jobbigt?! Jag säger bara "Elisabeth" så förstår alla i Crossfit-sekten vad jag pratar om. Hua säger jag bara.

Igag har jag provjobbat på Naturbolaget. Verkade ganska soft och imed inte så mycket folk. Kommer få 80% där vilket alltid är något. Trist att jobba till 18 de flesta dagarna men men. Masserade även en gubbe idag och styrde upp hans rygg med massa triggerpunkter tills han låg och kved och svettades. Självklart kände han sig healad efteråt...magic hands! Har 2st halvkroppar a´30 min till att göra denna vecka annar e jag typ ledig. Har massor med engelska att göra men jag börjar nästan ge upp den. Inser att jag ändå inte kommer hinna med allt och det är svårt att motivera sig till hårdplugg nu när våren är här. Skit samma...

Ha det gott mina gullpluttar och tack för den softa veckan i huvfudstaden!

Cio!

Kommentarer
Postat av: Klas

Tack själv Marcus! Det var angenämt att ha dig här...

2008-05-06 @ 21:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0