Fotbollskväll


FC Z-Thorleif

Idag är en stor fotbollskväll. Ikväll möter Machester United Chelsea i Champions League finalen. Det berör mig inte speciellt. De spelar tydligen någonstanns i Ryssland har jag hört. Något som däremot är spännande är att jag ska spela min första korpen-fotbollsmatch för säsongen! Det är ska bli fantastiskt roligt och jag är sjukt uppspelt. Vill bara ut på planen och joxa med bollen nu. Hoppas verkligen att det går bra. Annars är det ju inte lika kul. Hoppas också att kroppen har hunnit återhämta sig någotsånär från Oslo-helgen vid det här laget. Jag återkommer om hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är verkligen kul med korpen. På tal om sport borde vi köra basket snart igen. Kul bild på FC Z-TORE(!)

2008-05-22 @ 12:01:34
URL: http://sthlmlarv.blogg.se/
Postat av: Micke

Go Tony!

2008-05-22 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0