Chill och regnrusk


Resans höjdpunkt: Fick en klapp på axeln och en "Have a good time" av Mick Jagger-mannen.

Tjenixen!

Är nyligen hemkommen från en angenäm vistelse i England. Denna vända var jag lite i London, några dagar i Oxford samt några dagar i kuststaden Swanage som var väldigt fint. Hann med både grillfester och bad i ett snorkallt hav. Kissigt väder större delen av veckan med attans va trevligt vi lyckades ha ändå. Min kamera är paj så det blir inga bilder denna gång men ni vet ju själva hur brittjävlarna ser ut. Bleka och alkoliserade. Nog sista gången man var i Oxford eftersom Clare flyttar till London snart. Nästa gång man är där är forhoppningsvis för att gå på eventuella jobbintervjuer samt kolla rum för uthyrning. Hoppas fan bara att allt går i lås.

Nu är man hemma igen efter 14.30h resa. Räknas det som långdistansförhållande? Här hemma finns det massor att ta tag i. Man går ju ut plugget 3/6 så det är slutrapporter och annat som ska in. Ska även skriva ihop ett CV och spotta iväg till England samt få min lägenhet i Sthlm uthyrd över sommaren och förhoppningsvis även efter sommaren. Detta och mer där till.

Nä, nu ska jag plugga lite.

Ha det gott!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0