Chi-town!

I helgen drar jag till Chicago för att jobba. Kommer under 2 veckor sitta ute hos en kund till oss på obbet, och hjälpa dom få ordning på sina grejer. Ska bli mycket spännande och förhoppningsvis lärorikt.

Ska hålla er uppdaterade om mina bravader här och kanske här, och jag hoppas man får se lite MrWhiteare på skype emellanåt!

Väl tillbaka i Sverige igen kommer det snart vara dags för midsommar. Vad planerar resten av MW för denna högtid? Jag har en biljett till Stockholm bokad, men inte mycket mer än så...

Nu måste jag kila och köra ett crossfit-pass för att på bästa sätt förbereda kroppen för den kalorichock som den amerikanska matkulturen kommer innebära för min kropp.

/Micke

Kommentarer
Postat av: Marcus

Låter coolt Kmike. Jag är också i Sthlm i mdisommar. Det luktar Mrwhite-gadering. Fuck ya!

2008-05-28 @ 19:32:50
Postat av: tony

fan va kul o dra till chicago! nice! hoppas det går bra. vi hörs o ses!

2008-05-28 @ 20:31:48
Postat av: Klas

Fan va kul med crossfit! 3-2-1 GO!

2008-05-28 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0