Bollen rullar...



Sitter framför burken sjukt tillfreds efter första ordentliga träningspasset på 2 veckor. Ah, så förlösande att köra igen. Det kroppsegna morfinet är fan nice att knarka.

I övrigt flyter det på bra nere i Småland. Hade opponentskap på våra slutrapporter och allt är inlämnat och klart. Tar examen nästa tis och börjar jobba på ons. Det känns helt ok.

Bror och rara Klas hjälpte mig med att ta emot fax med hyreskontrakt och fixa med nycklar för lyan i Sthlm som nu är uthyrd till en stackars kvinna som ligger i skilsmässa. Skönt även ha det kirrat. För övrigt har jag vant mig med tanken att stanna i Kalmar över sommaren. Känner mig helt ok med det vilket jag inte gjorde tidigare. Även hålan Kalmar börjar blomma upp till höjder jag aldrig tidigare sett.

Gissa vad jag ska göra imorrn? Jo, det ska jag berätta...jag ska hålla i ett Crossfit-pass med klassen. Jag ogillar majoriteten av själlösa kvinnor i min klass, så jag vill verkligen se dem lida imorgon. Jag känner på mig att det kommer bli en av vårens/sommarens höjdpunkter! I helgen vi bo på Hotell och äta gratismat med klassen på ett ställa en bit från Kalmar som heter Stufvenäs. Kan bli hyfsat trevligt med lite alkohol tror jag.

Kommer hem en sväng till Sthlm nästa helg för min kusins bröllop men annars dröjer det nog till midsommar skulle jag tro. Clare kommer även hit om 1.5v vilket jag också ser fram emot

Jag tycker livet rullar på bra nu och man känner sig allmänt tillfreds med sommar och allt som kommer med den. Roliga och intressanta mål att uppfylla efter sommaren vilket man också jobbar på.

Kram kram

/En livssugen och sprudlande man vid namn Marcok

Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt! Låter som att du har mycket kul på gång. Glöm inte heller en eventuell get-together med familijen Johansson på Öland i mitten av Juli. Det kommer vara ett spektakel man inte vill missa.

2008-05-29 @ 10:01:59
Postat av: Klas

Härligt med första crossfitpasset efter sjukdom, mack is back on track!

2008-05-29 @ 12:12:59
Postat av: Marcus

Yes Mickizth, det vore lajban!

2008-05-29 @ 12:50:54
Postat av: Andreas

Ses nästa helg mac då blir det klackarna i taket på bröllopet. En småbarnsfar behöver komma ifrån ibland ska bli kul.



Kul och se klas åxo va väl 10kg sen=)...verkligen bulk där klabbe!

2008-05-29 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0