Tidsfördriv under baksmsällan




Har suttit och onnat med introt till Paul Gilberts "Technical Difficulties" under kvällen. Inte riktigt supercleant men men. Inte den mest underbara musiken kanske men riktigt roligt att spela. Resten av låten är det ingen idé för min spelnivå att ge sig på eftersom det kräver sjukligt flinka fingrar som inte jag har. Ibland är det skitkul att lira och vissa veckor står bara guran helt oälskad. Idag har jag dock smekt och tryckt på den en hel del. Kanske har hon och jag fått en nytändning i förhållandet igen, vem vet?

Nä, nu pockar hon på min uppmärksamhet igen...


Kommentarer
Postat av: Klas

Yeah!!! HEAVY METAL! Bra lirat pojken

2008-03-24 @ 11:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0