Plugg, jobb och styrelsemöte?

Idag var det meningen att det skulle bli en produktiv dag. Det har det inte blivit kan jag säga er. Idag var det meningen att jag skulle skriva större delen av en medieanalysrapport som ska vara klar den här veckan. Jag hade också planerat att hinna påbörja min hemtentamen som ska vara klar nästa vecka. Inget av detta har jag gjort.

Istället har jag skapat ett event på Facebook, själva eventet är min födelsedagsfest. Om du läser den här bloggen har du med största sannolikhet fått en inbjudan (om inte kontakta mig så skickar jag en). Jag kom på att det vore ju en förträfflig idé att ha festen ute på restaurangen Himmel & strand där jag ju har lite kontakter genom David. På så vis kanske man kan styra upp en fest som är extravagant dekadent i sitt utförande. Så idag har jag suttit och kollat vilka som tackat ja, nej och kanske.

Jo, just det, jag var på bostadsföreningens styrelsemöte också.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Nog har du varit produktiv alltid...nog kan Tony vara produktiv. Jag ska kika på schemat om jag kan komma upp tills dess. Dekadens låter ju ypperligt trevligt!

2008-03-19 @ 10:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0