Ganska obekvämt...

Det känns ju ganska obekvämt att man får lön på tisdag och måsta gå hela påskhelgen utan pengar. Jag hoppas på att Kalimba:n kommer innan helgen så jag kan stänga in mig och spela tills tummarna blöder.

Vad har hänt sen sist... Inte mycke! Ny arbetsplats på östermalm, känns härligt att arbeta bland fina betydelsefulla människor i större utsträckning.

Mycket musik blir det också för min del. På torsdag ska det spelas in lite låtar hoppas vi i gruppen som fortfarande inte har något namn. Har ni fler nya förslag på bandnamn så får ni som läser gärna dela med er av dessa!

På fredag är spelar ett av mina favoritband "The Perishers" på Debaser medis och jag har biljetter, det ska bli kul!

Tack för mig så länge!

Mvh / K.M.

Kommentarer
Postat av: David

Det räcker väl med att ha en biljett? Varför har du biljetter för? Vill du bjuda med dig någon?

2008-03-19 @ 15:02:12
Postat av: Klas

Jag och vår pianist Josefine ska gå...

2008-03-19 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0