Framtiden är här

 
Extreme Powerbocking

För ett år sedan trendspanade jag om de nya heta segways som man kunde se folk rulla fram på likt onda masterminds på Stockholms gator. Nu är det dags för nästa steg i denna futuristiska transporttekniska trend: Powerbocks. Dessa fantastiska "hopp-styltor" får dig att flyga fram och trotsa tyngdlagen. Det här är framtiden.

Ge mig, ge miiiiiig, CREEEEIIIJJJVINGS! Ja tack.

Ikväll åker jag på kryssning med klassen. Inget kommer någonsin bli sig likt igen. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Den där prylen är ju lastgammal och inte har den slagit igenom hårt än. Antagligen för att benbrotten kommer efter ca 3 min om man inte är gymnast i grunden som killen i filmen...hehe.

2008-03-05 @ 15:50:35
Postat av: Micke

Ooooooooold!

2008-03-06 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0