En liten update

Vad har jag haft för mig på senaste tiden.. det kan man fråga sig!



Jag har bl.a.

Fastnat för Greys Anatomy

Fått min efterlänktade lilla speldosa (Kalimban)

Försökt plugga, vilket är mitt största diciplinära problem just nu... Det är så lätt hänt att man sätter sig med gitarren eller något annat trevligt instument och drömmer sig bort.
Börjat spela in lite låtar med bandet (som fortfarande inte har något namn?)

Varit på konsert och sett The Perishers

Svullat i mig påskgodis och annan påskmat

Och umgåtts med familjen

Det var lite om vad jag har pysslat med den senaste tiden.


Kommentarer
Postat av: tony

jag undrar bara en sak, vad ska det där på sista bilden föreställa? vad är det? ett nytt instrument? vem vet. UFO?

2008-03-27 @ 00:00:43
Postat av: Klas

Jag vet ärligt talat inte hur den hamnade där.. Inte den blekaste?

2008-03-27 @ 08:49:10
Postat av: Anonym

Det står ju klart och tydligt vad det är: "Och umgåtts med familjen".

2008-03-27 @ 18:39:02
Postat av: Klas

Bubbelfamiljen

2008-03-28 @ 12:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0