Die pensionär, die!

image581

Mannen på bilden är en sk. pensionär. Samhällets utsugare. Han får samma rabatt på tuben som en ungdom, även fast han kräver mer utrymme och tid än oss andra. Inte nog med att dom har en egen sittplats med sig i form av rullator, de kräver även att vi ska resa på oss åt dom på tåget. Och har du oturen att få en sk. pensionär mittemot dig på tåget så räkna med att bli åksjuk. De är livs levande bubble heads, de sitter ständigt och skakar och talar i tungor. Vidrigt må jag säga. Om du skulle hamna brevid någon av dessa, samhällets blodiglar, var vaksam så att de inte delar med sig av sina ständiga följeslagare, löss, mal och silverfiskar.
Se till att alltid ha en plastpåse med dig, så du kan skydda dig från direktkontakt med dessa föredettingar.

Mvh
Två icke-föredettingar

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vet, hatar dem. Jag hade ihjäl ett gammalt par idag och jag kände mig genast lite bättre till mods.

2008-03-20 @ 21:25:33
Postat av: Kia White

Heter du White på riktigt i efternamn?

2008-03-21 @ 11:50:05
URL: http://honheterkia.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni glömde att nämna att de använder sig av buntvis med rabbatkuponger för att stoppa upp kön i mataffärena. Detta gör de inte för att det ska spara några slantar utan enbart för att jävlas med oss normala människor

2008-03-22 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0