Det har kommit till min kännedom

...att det finns medlemmar av min lilla klass som läser den här bloggen. De sitter där, med armarna i kors, läser, fnyser och tänker "vem tror han att han är egentligen, den där Tony". Det är vad dom tänker. Det är jag helt säker på. Ska jag behöva tolerera detta?

Tjuvläsare, det är vad ni är. "Ögontjänare" var annars något jag själv ofta blev kallad av min läskiga lärarinna Gunnel Bohman i mellanstadiet. Det var hemskt, men det är en annan historia förstås. Men  ändå lite samma sak. Vad vet jag.

Vi ses på måndag klassen!

Kommentarer
Postat av: Johanna B.

Käre Tony!

Här är min officiella ursäkt för att jag har missförstått det här med att offentliga bloggar på nätet inte är till för att läsas! ;P

2008-04-01 @ 11:53:26
Postat av: celine

Hmm sant sant johanna. var tydeligen inte meningen at vi skulle läsa ;) men då är det lite dumt å ha adr som nick på msn eller hur? hehehe...

2008-04-01 @ 18:01:43
Postat av: Klas

Tony lilla, du är allt en knasboll!

2008-04-02 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0