Change of plans...

Har efter en väldigt het diskussion med min gode vän Chrille kommit fram till att de inte flyttar in i min lya i Kalmar, utan att jag stannar här över sommaren eftersom det är gratis att bo här då. På så vis kan jag spara pengar och sedan flytta till London och även ha tid på mig att styra upp det jag kan behöva styra upp. Fuck, ville hem till Stockholm igentligen men vad gör man? Annars kanske man inte hade kommit iväg till England på riktigt länge eftersom jag kanske hade behövt spendera mina sparslantar och spara ihop nya slantar på det lilla som blir öve efter att ha betalat kostnaderna för Sthlm.

Jag kommer ju däremot komma upp mycket oftare under sommaren vilket alltid är något. Man måste väl göra lite uppoffringar för att få tummen ur och komma iväg någon gång.

Agh....hmm...gaaah.

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Helt rätt lillebror, du vet ju vad det innebär att målinriktat spara och leva som en kyrkråtta.

Klart du får komma upp ofta du har ju en blivande brorson som vill spy på dig!

2008-03-06 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0