Slut på sommardvalan

Hej, det var länge sedan!
Jag fick precis till en liten gnista (då jag lyssnade på Sigur Rós nya album "Með suð í eyrum við spilum endalaust") som jag hoppas kunna slänga på blogg-glöden..

"Með suð í eyrum við spilum endalaust" är ett helt fantastiskt album. Jag tycker att det låter lite mer kommersiellt än Sigur Rós tidigare alster, så är man mottaglig för denna typ av musik så lär man bli fäst direkt.
Jag tänkte inte skriva så mycket mer eftersom jag tycker Sigur Rós musik talar rätt bra för sig själv.

Ett smakprov (inte den bästa låten på skivan om ni frågar mig, men den är inte dum)




Förhandslyssning är möjligt på Dagens skiva eller på deras hemsida
Min personliga favoritlåt på skivan är "Illgresi"

Mer information om Sigur Rós finns t.ex. här

PS. "mammas söner" låter mycket trevligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0