Tony tar det mobilt

image526
Sony Ericsson S500i byter färg och tema efter årstid och tid på dygnet

Japp, så är fallet. Igår var jag iväg och köpte en ny mobil. Från början tänkte jag att jag skulle införskaffa nya Sony Ericsson W960 med touchskärm och allt möjligt fränt, den var alldeles för dyr för min magra studentekonomi. Jag hoppade ner ett snäpp och kollade in W910 som också är väldigt fin med 3G och grejjer -  den var liiite för dyr. Sist och minst hittade jag godbiten som passade både mitt estetiska, tekniska och ekonomiska sinne som handen i handsken.

Sony Ericsson S500i är en liten snygg mobil som har allt jag behöver och lite till (som jag inte visste att jag behövde). Nu kan jag äntligen lyssna på musik, surfa och kolla rss-flöden i mobilen! Ta kort kan jag också men det är i stort sett samma kamera som på min gamla mobil. Det bästa är att jag fick den gratis med Comviq Kompis + 2 GB minne.

Det enda jag är lite bitter över är att det är svårt, alternativt går inte alls, att blogga från mobilen. Det går förstås att göra som förut, att MMS-blogga. Men det finns en inbyggd funktion för att skriva inlägg på Googles Blogger. Så nu sitter jag och funderar över att flytta hela Mr White-rasket till en blogger-adress. Någon som tar illa upp? :)

Kommentarer
Postat av: Jess.

Den är jättefin Tony! Mats köpte en likadan i julas, fin & stilren! Bra köp! Att du inte köpte den gula? So hot or not. Kameran verkar lite sisådär men kan ju inte få allt. Nu kanske du inte behöver ladda den varje natt heller som den gamla?! Kram.

2008-01-23 @ 11:19:37
URL: http://jessblogg.blogs.se/
Postat av: Marcus

Schysst mobbe Tobs. En liten refletion, Mrwhite går på Valium enda sedan du tillförde goodle-tjänsten. Skitsegt att ladda kommentarer och huvudsidan. Slowmo!

2008-01-23 @ 12:33:40
Postat av: tony

jag vet inte vad du menar med "refletion", om det är något nytt tufft engelskt ord du lärt dig på kursen kanske? Men apropå ingenting så har jag inte märkt av någon nämnvärd förändring av laddtider mm på bloggen. Det är ett allvarligt problem som vi självklart ska gräva ner oss i ytterligare.

2008-01-23 @ 14:23:07
Postat av: Marcus

Du vet att jag menade reflektion din reflektor!

2008-01-23 @ 20:08:23
Postat av: Klas

Byt inte till google blogger... Jag hade en blogg där förut och det var kiss... då sticker jag..

2008-01-25 @ 13:07:29
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0