Sitter här...

image522

... och smuttar på lite kaffe, försöker skriva en rapport för jobbet, lyssnar på Tracks i P3 samtidigt som vinden susar utanför fönstret. Kaj Kindvall berättade precis att Basshunter ligger etta, före Britney, på Brittiska singellistan. Det får den här orkanen att te sig som ett marginellt problem.

Eftersom jag är ett stort fan av public service-företag så satt jag förstås bänkad framför P3 Guld-galan som visades på SVT 1 igår. Det enda anmärkningsvärda var att Robyn hade samma frisyr som när hon slog igenom -95 med "Do you really want me".

Skönt att se att fler (Annika Lantz) uppmärksammar det sjuka i att dela upp kategorin årets artist i Årets manliga- respektive Årets kvinnliga artist. Annika Norlin aka Säkert! påpekade samma sak i sitt tacktal på Grammisgalan för inte så länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fenomenet Genus är en skugga av vad det borde vara, ny blogcast uppe fresten!

2008-01-19 @ 15:00:12
URL: http://gollne.blogspot.com
Postat av: MArcus

"Det får den här orkanen att te sig som ett marginellt problem". En annan är i södra Sverige där det är klass 2 varning. Fick springa ifrån fallande träd på vägen till gymmet. Fastigheten jag bor i rasar snart till grunden...

2008-01-19 @ 18:04:45
Postat av: Frida

Hej bror!
Jag hörde att du ville komma. Synd att det körde ihop sig. Vi hade en trevlig stund i Helsingör men annars var det mest bara bära och kånka så egentligen missa du ingenting.
Sant det med Robyns frilla, det har jag inte tänkt på och jag var ju hennes största fan in the summer of 95'!

2008-01-19 @ 22:51:03
URL: http://fridaberger.blogspot.com
Postat av: Marcus

MrWhite Web Messenger 7.1

2008-01-19 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0