Salsa!

Ikväll åker jag till Sundsvall för el-lab och kommer hem först på Torsdag kväll.
På Fredag jobbar jag hela dagen och efter jobbet är det jobbfest.
På Lördag är det konsert där man även kan ta sig en liten sväng om om man så vill.  Stället heter stallet och verkar inrikta sig på folk och världsmusik, blir nog coolt. Alltid kul att smaka på lite obekanta truddilutter.
På Söndag vad händer då? Det återstår att se...

För övrigt så har jag tillägnat en stor del av min helg åt musiken, spelades med trion i fredags, konsert på Mosebacke på Lördagen och en hel del lyssnande på Latin under Söndagen... mestadels Flamenco och Salsa, musik som gör det helt omöjligt att stå stilla...


Denna vecka är det Elin Ruth Sigvardsson och Stevie Wonder som ljuder i högtalarna hos mig... NAMN!


Kommentarer
Postat av: Marcus

"NAMN"? Vad menar han? Lycka till med elandet Klassie.
Håller tummarna. Godspeed!

2008-01-21 @ 12:13:13
Postat av: Jess

Hey Klarre! Long time no see. Hur går pluggandet? Hinner du med allt? Kram.

2008-01-21 @ 12:27:48
URL: http://jessblogg.blogs.se/
Postat av: Klas

"Namn" är samma som "Mmmm, va smaskigt"!

Jess: Länge sedan jao! Pluggandet går väl helt okej skulle jag gissa... Hinner med det jag hinner med, och det är nästan allt... Hur går det för dig då?

Kul att använda kommentarfunktionen som chat, vissa tycker om det andra inte...

2008-01-21 @ 13:00:36
Postat av: Anonym

Låter bra! Jodå examen på G, bara några justeringar nu innan i D-uppsatsen n´stuffs.
Jag kommenterade ju på sätt & vis ditt inlägg då du nämnde nåt om nån elkurs & jag fråga hur skolan går, right? ;) Ha det!

2008-01-21 @ 13:18:01
Postat av: Klas

Ja för fanken... Man gör som det känns bra, vissa tycker inte om att chatta i kommentardelen. Jag tycker det funkar helt ok. Dessutom så är Msn spärrat på jobbet, så vad gör man?

2008-01-21 @ 16:35:19
Postat av: tony

alla vet att det är jag som hatar att chatta i kommentarsfältet. därför har jag inlett kampanjen "våga vägra svara på kommentarer". Jag har bara en fråga, hur kommer det sig att du stavar alla veckodagar samt musikgenrer med stor bokstav? :)

2008-01-21 @ 19:54:23
Postat av: Andreas

Kul att du skrev att du va hemma hos hockeyadde och fick whisky för 150 spänn samt 200gram köttfärs i ansiktet.....till detta sitta och möka i min nya soffa i min nya "flat".

Tack klas.....TACK!

2008-01-21 @ 20:34:37
Postat av: Klas

För att det känns bra lilla Tony!

2008-01-25 @ 13:10:05
URL: http://mrwhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0