Mycket bra radio

Sitter och läser DN Kultur som skriver om Deniz Merdols nya radioprogram "Mitt P3" där hon fått fria tyglar att säga och göra vad hon vill i stort sett. Samtidigt som jag sitter där och läser, smuttar på det nybryggda colombianska arabica kaffet lyssnar jag även på programmet, som går mellan 13-14 varje vardag i SR P3. Nu sitter jag även här och bloggar om det. Snacka om multi-tasking-mashup ...eller nåt.

Programmet är iallafall mycket bra, var bara en vecka sedan som jag efterlyste mer personliga radioprogram. Det känns som svensk radio, speciellt den komersiella ligger så jävla långt efter. Det går ju att göra så mycket mer än att bara ha extremt tråkiga morgonprogram och spela musik i radio. Det här är ett exempel. Lyssna på Deniz svammel i P3:s 30-dagarsarkiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0