Mo' money, No problem!


The Notorious B.I.G. feat P Diddy & Ma$e - Mo' money, mo' problems

Hey, jag håller inte med Notorious B.I.G. när han snackar om att mer pengar ger mer problem. Skulle INTE tro det. För nu är de det glada 80-talet all over again för da mofo Mr White brothas! Nu kanske ni tror att jag har slagit i huvudet och inte vet vad jag snackar om här, men den här gången har ni fel ska ni få se. Har nämligen suttit och registrerat mig på Google Adsense istället för att äta middag  ikväll! Nu är det dags för Herr Berger att luta sig tillbaka och se på när dollars rullar in. Räknar med att vara ekonomiskt oberoende om en månad.

Soooo long suckers!

Kommentarer
Postat av: Six66

Fucking youtube-blogg

2008-01-08 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0