Mailbox is at 94% of qouta?

Nu är jag tillbaka på jobbet igen, slår på datorn och outlook säger 94% of qouta? Jag tar bort 150 mail och den säger samma sak ändå?! Vet inte om man ska LOL:a eller gråta!

Dumma dator, det här meddelandet ploppar upp en gång i minuten ungefär... Lite småirriterande men sen kommer jag på att det säkert finns andra människor i världen med betydligt större problem, jag är dock inte säker. Kanske något  som bör tas upp på nästkommande EU-toppmöte?

Nej nu blir det en java istället...

Kommentarer
Postat av: Marcock

Årets mest innehållsrika inlägg så här långt. Jag känner med dig. Du tog ju faktiskt bort 150 mail. Tokigt...

2008-01-28 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0