Java?

Ja tack!

Det är fredag, vädret är piss, sitter på jobbet och tar det lilla lugna... Då passar det bra att gå och ta sig en java eller två...

Morgonjavan och eftermiddagsjavan är de viktigaste. Lunchjavan kan man hoppa över om man skulle känna för det.

Varför är man så trött? Jag tar ju min trötthetsmedicin med korrekta doseringar flera gånger utspritt under dagen precis som man ska och ändå är jag trött? Såfort jag sätter mig på tåget till eller från jobbet så slocknar jag, spelar ingen roll om jag har 5 min i restid tills jag måste kliva av, jag somnar ändå.
Men när jag väl kommit hem och kan sätta mig och ta det lugnt så händer det konstiga, jag är helt plötsligt inte alls trött och det känns som jag skulle kunna sitta uppe till 5 på morgonen och bara dega! Ska det vara så, ska det vara så??

I eftermiddag har jag en tid inbokad hos Michael & Frisörerna, någon som ska med? Jag har paxat Amanda så ni får paxa Michael eller den okända brunhåriga...

Sedan bär det av till repet... lite käk och sedan fram med den Peruanska lådan för att skapa musik, munspelet fick också följa med, synd att jag inte kan spela ordentligt på det än...


Kommentarer
Postat av: Klas

Jag har väntat i 5 minuter nu och inga kommentarer!!!!???

Får väl gå och ta en java istället...

2008-01-18 @ 11:27:44
Postat av: Marcus

Kommentar!

2008-01-18 @ 12:05:12
Postat av: Klas

Man kan alltid räkna med dig Marcus!

2008-01-18 @ 13:05:54
Postat av: tony

Klas, du slog nog rekord i kommentarer igår, 10 st(?) på en dag! jävlar va tråkigt du måste ha på jobbet, vilket jag också tror är anledningen till att du är så fruktansvärt trött. Extremt ostimulerande miljö verkar det som, tur att du har bandet mm. Trevlig helg!

2008-01-18 @ 16:58:18
Postat av: Klas

Tror inte att jag slog mitt kommentarrekord... men inte långt ifrån.

2008-01-21 @ 13:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0