Jag kunde inte motså

Jag tycker det är så kul att MrWhite har blivit en annonssida. Speciellt kul att annonserna ändras beroende på vad som skrivs här. Just nu har delar av MrWhite-gänger talat om att få kontakt med det motsatta könet, men det har inte tagits upp här nyligen. Ändå känner Google av det och kommer därför med denna annons.
image517
Jag tycker att det är underbart. Att nån här skulle va 40+ har dom iofs fått om bakfoten. Passa på nu killar. Spraydate är sååååå 2007!

/SneakerFreak David

Kommentarer
Postat av: tony

välkommen hem david!

2008-01-16 @ 20:17:04
Postat av: Klas

I LOVE YOU DAVID!

2008-01-16 @ 21:06:22
Postat av: Marcus

Gött att ha dig här. Din egna blogg blev ju en tragisk skapelse som liknade en annonssida som uppdaterades var 3:e månad. Du klarar dig inte på egna ben än putte. Dina föräldrar är dina "room mates" hemma och vi är det i cyberrymden. Kom i våran famn!

2008-01-17 @ 10:24:49
Postat av: Klas

Inte den tonen till David Marcus, då säger jag till pappa!

2008-01-17 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0