Jag har nästan ingenting att säga men jag säger det ändå...

Vad ska man blogga om? Ibland vet man inte... Jag blev bara så sugen efter att David dök upp med ett inlägg, det fick min blogg-gnista att tändas...

Davids inlägg fick mig att fundera, man kanske skulle inrikta sig på att enbart skriva om saker som kan ge snygga annonser här på bloggen... Får väl fortsätta mitt musiksnack om Peruanska lådor, shakers och munspel så kanske det är sånt som syns?

För att vara lite ointressant också: Snart åker jag upp till Sundsvall för att pula med el, ni vet kablar och tekniskt mumbo jumbo bumbo som jag älskar... Mmm, va smaskigt!!

PS. Andreas, var är du? Jag saknar din värme, din förtjusande skapelse... Du skrev så fruktansvärt motbjudande! Ni minns väl "sjuk i stjärten", det var goda tider det.

MVH / Klace of Base

Kommentarer
Postat av: tony

Bästa rubriken i Mr Whites historia, den sammanfattar exakt vad vi pysslar med här jämnt och ständigt trots allt?!

2008-01-16 @ 22:01:55
Postat av: adde

Hehe, jaa, nu har jag ju fått lösenordet igen, så nu har jag ju inga begränsningar för att skriva. Jag kommmer åter komma till detta vid bättre tillfälle. puss

2008-01-17 @ 01:25:29
Postat av: Klas

När du är redo Andreas, så är vi redo!

2008-01-17 @ 09:50:18
Postat av: Marcus

Klace of base...den var bra. Håller tummarna för att det går bra med elen. Är det obligatoriskt att ha gummistövlar på sig för att jorda av?

2008-01-17 @ 10:28:09
Postat av: Klas

Alltså, man jordar ju inte längre... det har man ju bestämt.
Ny forskning visar ju på att elektricitet av större styrka inte alls är farligt för kroppen utan istället är bra för blodcirkulationen.
Jag lovar!

2008-01-17 @ 11:00:13
Postat av: Dave

Vad ska man blogga om?
Jasså Klas, är det frågan du funderar på. De enkla svaret är; "något intressant eller kul".
Efter varje inlägg som skrivs bör man kolla om det man skrivit passar in på den beskrivningen

2008-01-17 @ 13:13:38
Postat av: Klas

Jaha, är det därför din blogg har blivit så populär? ;)

Ofta är det saker som man själv tror är ointressanta som är intressanta för andra... Du minns väl när jag snickrade och hade mig, hur ointressant som helst trodde jag, men oj, oj, folk talar om det än idag. :D kjam!

2008-01-17 @ 14:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0