Inget viktigt att säga idag heller...

Jag sitter på jobbet och tittar på den fina utsikten medans jag lyssnar på vacker musik...

Tänkte att jag skulle försöka få lite gjort idag, bl.a. boka om min klipptid, plugga lite ellära, kanske ta en sväng i centrumet här i kista där jag befinner mig, boka hemresan från Sundsvall (ja än så länge kommer jag bara dit och inte hem), fixa med HSB´s pappersskit som jag fick på posten i förrgår (de ville visst ha mina pengar av någon anledning) och såklart posta det här blogginlägget...





Just det, och så tänkte jag jobba lite också, det hade jag nästan glömt bort...

Hur skulle man lyckas hinna med alla saker och ting om man inte jobbade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0