Indierave & Rapquiz

Imorgon är det förstås fredag vilket innebär en föreläsning i Haninge på 1 timme. Sen är det bara att stämpla ut och ta helg. Tyvärr måste jag ju tyvärr jobba en hel del för att komma i fas med jobbet igen. Detta ska dock inte få stoppa mig från att gå ut och ha kul.

Imorgon fredag är det förstås Indierave som gör entré på Kägelbanan vid Mosebacke. Kommer med största sannolikhet bli wicked. Samtidigt ryktas det dock om att RSB-gänget, Dj Yxa och Jeansbjörn ska lira på Vassa Eggen imorgon. Det vore ju också nåt att sätta tänderna i.

På lördag är det folk från klassen som snackar om att gå ut. Då vet man aldrig vart man hamnar men man kan ju alltid försöka lura med dom till Beatsurgeons på Musslan. Eller så dumpar jag dom och drar med mig mina namnkunniga hip-hop-connoisseurer för lite gangsta-rap-quiz på Nada. Tyvärr har ju regeringen lyckats förstöra nöjet med bar-quizer genom att förbjuda utskänkning av alkohol som priser.

  

EDIT: Det verkar som det blir något helt annat ikväll, nämligen Nöjesguidens eminenta fest då de delar ut det fina Stockholmspriset på Debaser medis.

Kommentarer
Postat av: Dave

Jag vill inte vara sån, men Indierave gjorde entré på Kägelbanan på nyår. Så det så!
Jag har ont i halsen, annars hade jag gärna varit på Indie och skrikit lite på dansgolvet.

2008-01-25 @ 14:59:45
Postat av: Dave

OM man inte vill göra det som tony skrev här uppe så föreslår jag
http://www.esque.se/myspace/e-flyer_ozgur_can.jpg
Super duper fly!

2008-01-25 @ 15:10:55
Postat av: tony

skriv ett eget jävla inlägg om du ska hålla på så där. jag vet att de var där på nyår också! Fredrik!

2008-01-25 @ 15:28:58
Postat av: Dave

Ett inlägg med 2 rader? I don´t think so compadre!

2008-01-25 @ 17:14:26
Postat av: Frida

yes! DJ Jeansbjörn is the shit. fast han har chinos på sig

2008-01-26 @ 16:45:15
URL: http://fridaberger.blogspot.com
Postat av: Klas

Har jeansbjörn chinos på sig? Borde han inte ha jeans och vara björn? Jag förstår verkligen ingenting...

2008-01-30 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0