Helt nytt och fräsht!

Ibland är MySpace en väldigt bra hemsida, oftast inte iofs. Men strunt i det för nu ska jag berätta om något bra. Jag satt och slösurfade runt på MySpace häromdagen och kom fram till en artist jag aldrig hört talas om förut, nämligen http://www.myspace.com/annachristoffersson. Grym soul, jazz, rnb typ. Klicka in er och lyssna.
Ikväll har hon releasefest för plattan "One" på Berns. Det ska tydligen va band och gäster och annat skoj. Kan helt klart vara värt att titta förbi. Runt 20.00 på Berns that is.
För folk utanför Stockholmsområdet (typ Malmö och Kalmar), kan jag tipsa om tv4 nyhetsmorgon på lördag. Hon kommer medverka där med några låtar.

Synd för dig Klas som är i sånt music mode just nu, att du missar en gratiskonsert. Du kan få en bild på henne som tröst istället.
image525

Kommentarer
Postat av: Klas

Visste inte att hon hade nytt album ute, lyssnade på "always you" en del... Detta måste höras!

2008-01-24 @ 22:18:09
Postat av: Klas

Lyssna på låten "Honey" den är gryyym! Helt stört fräscht rhodespiano i bakgrunden, nylonsträngad gitarr till helt fantastisk sång!
Tack David och tack Anna!

2008-01-24 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0