Frissan

Var förbi Davidssons efter skolan idag och lagade lite mat tillsammans med Dejv och Fibban. Lax i ugn med bulgur, mycket angenämnt. Freddan kom förbi och åt upp resterna. Sen bar det av hem till Emelie för lite efterrätt.

Imorgon skulle tydligen Dejv till allas vår favoritfrisör Michael & Frisörerna. Det är snart dags för mig också att klippa luggen. Tänkte därför lista de frisörer som man helst vill bli klippt av på salongen Michael & frisörerna. Glöm inte att uttala Michael som "Maahjkäll" och inte Mikel eller Mikael.

Top 3 frisörer på salongen Michael & frisörerna
1. Michael - Snabb men inte för snabb, lite för grabbigt stereotyp i tugget men med en hög bästa nivå kniper han förstaplatsen lätt.
2. Veronica - Snackar inte mycket vilket jag gillar. Tvivelaktig teknik som ändå ger mycket bra resultat i slutändan.
3. Amanda - Har tappat placeringar, vann i början på sin förtjusande personlighet men är alldeles för ojämn. Går inte att lita på.

Bubblare:
Tjejen i svarthår med stor lugg. Verkar ha potential men hon har ännu inte fått chansen att klippa mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Klas

Tjejen i svart hår kanske brygger gott kaffe... Jag ska be henne sätta på en kopp åt mig nästa gång jag är
och klipper mig så får hon något att göra...

Amanda´s tha shit... Det är ju det som är grejen med att gå till frisören man får prata lite skit och samtidigt få ordning på håret. Sitta där tyst, då klipper jag hellre mig själv hemma i tysthet.

2008-01-12 @ 01:16:00
Postat av: Marcus

Jag hatar kallpratande frisörer. Man är inte vänner därför känns det fake att samtala som vänner. När man går till frisören vill man bara få det överstökat så man kan gå hem och duscha ner den fult stylade 80-tals luggen.

2008-01-12 @ 10:22:23
Postat av: Klas

Tror bara att det är din sociala inkompetens som lyser igenom... Det är svårt att prata med folk man inte känner på riktigt...Man kan ju bli vän med sin frisör Marcus!

2008-01-17 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0