För oss som missade

I sommar drar festivalerna igång som vanligt och i år har Roskilde lyckats med en grym bokning. De har nämligen bokat Chemical Brothers. Vi är många som missade dom på hultsfred för ett gäng år sen, och man blir ständigt påmind av de som var där, som säger att det är en av de bästa spelningarna de varit på EVER.
Kanske dags att ta oskulden på Roskilde Festivalen med andra ord. Synd bara att det ligger i Danmark. I hate danish people. Ett MrWhite-tält på dansk mark i år vore något va?
Jag skulle inte banga på lite Daft Punk annars. Vore kul att hinna se de där "gamla" grabbarna innan de lägger av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett Mr white-tält märkt "Whites only" på? Men det kanske tolkas som rasism, jag vet inte varför i så fall?
Det är det där med danskarna som gör att skon klämmer, annars hade Roskilde varit den perfekta festivalen...

2008-01-17 @ 13:39:42
Postat av: Klas

Stavfel på rubriken...

2008-01-17 @ 14:40:50
Postat av: Klas

Nu har någon rättat stavfelet... jag har inget liv

2008-01-17 @ 15:20:03
Postat av: Marcus

Jag var på Chemical brothers när det begav sig. Ungdomligt dunka dunka är vad det är! Ush och fy fan!

2008-01-17 @ 15:41:48
Postat av: tony

låter mycket bra det där, såg dom både -99 och 2001. Det var propa music!

2008-01-17 @ 15:50:32
Postat av: Klas

-99, minns ni mina gula glasögon, de passade så bra på den konserten!?

2008-01-17 @ 16:17:59
Postat av: Per Torkelson

David, nu sjönk du som en sten i mina ögon. Du vet mycket väl att Alexzandra är dansk och bor i Köpenhamn.

Just nu ska du vara jävligt glad över att jag bor i Bangladesh, för jag har sällan velat ge någon en omgång kokt stryk så mycket som jag vill ge dig nu.

Per, 13 år, överbeskyddande, acne

PS. Checka länken (gillar titeln "akne jugend")

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Akne-jugend.jpg

2008-01-17 @ 20:18:02
URL: http://www.pertorkelson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0