"Flaggan är placerad väldigt nära hålet"

image533
Göran Zachrisson

I lördags bestämde jag mig för att ta det piano hemma tillsammans med David. Lagade till en underbar middag hemma hos David tillsammans med några av medlemmarna ur hans familjära kollektiv. Pommes med bea, can you ask for more? Nej, det kan jag inte. På vägen till David passade jag på att inhandla Tiger Woods PGA Tour 08. Laddade med glass, chips, dipp och läsk bänkade vi oss i soffan framför tv-spelet. Mycket bra kväll blev det, trots utebliven rap quiz.

Spelet är extremt beroendeframkallande. Inlärningskurvan är brant men väldigt lång, det tar ett bra tag innan man mästrar tekniken. Nu ska jag i alla fall öva inför golfsäsongen som kickar igång när som helst nu. Då är det bara att damma av bagen som står uppe på vinden och bege sig ut på fairway.

Jag hade så svårt att välja endast ett citat från legendaren bland citat-makare och golfkommentatorn Göran Zachrisson att jag postar några till godbitar här:
"Han missade en putt som inte var längre än en stor fisk"
"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet"
"Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre"

Kommentarer
Postat av: Klas

Att greenen ser ut som en fläskkotlett vet jag inte riktigt om det stämmer... Och det är en väldigt liten green eller en extremt stor kotlett vi snackar om här! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOL!

Det är bra att du tränar golf så är du i form till sommaren. Jag lovar att Tiger Woods sitter hemma och tränar upp sig med detta spel, det är därför han är så bra. haha, LOL!

2008-01-29 @ 08:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0