Favorit i repris


Här blir det youtube-klipp för hela slanten. JAAAAAA!!!!!!

Här bjuds matchen mellan Patrick Barry och den dopingavstängde tönten Rickard Nordstrand som får stryk. Rickard delar ut 2st pungsparkar under första delen av matchen vilket gör att Barry tröttnar och ger tillbaka med samma mynt. Lite senare sätter han en skön kick på Nordstrands lår vilket sänker honom. Så skönt att se. Jag fördömmer verkligen allt som har med doping att göra därför myser jag lite extra när jag ser denna losers karriär avslutas med en skön förlust.

http://www.sportal.nu/sport/fightnytt/k1/60514

Kommentarer
Postat av: tony

Hetsblogging

2008-01-30 @ 15:06:52
Postat av: Marcus

Mrwhite-gänget kände för att blogga samtidigt. Vilken psychic connection!

2008-01-30 @ 15:12:20
Postat av: Dave

Moget att skriva vem som vann. Nu är ju klippet helt värdelöst.

2008-01-30 @ 17:05:47
Postat av: Marcus

Trodde du om någon var insatt i K1. Matchen är ju från 2007.

2008-01-30 @ 19:55:50
Postat av: Dave

Jag menade rent generellt. Det är som att skriva hur en film slutar i en filmrecension.
Jag har sett klippet ja. Från Hawaii väl?

2008-01-30 @ 20:08:50
Postat av: Marcus

Generellt och generellt. Här snackar vi inte om en film utan om en match som avgjordes för ett år sedan. Du äcklar mig...

2008-01-30 @ 20:58:28
Postat av: Dave

Från och med nu ska jag citera alla klipp jag lägger upp här, så ni både kan läsa hela klippet och titta på det. Du är vidrig...

2008-01-31 @ 00:47:23
Postat av: Micke

Mmm... man undrar hur vanligt det är med doping i slagsmålssportskretsar. Det är säkerligen fler än Nordstrand som fuskat, men inte åkt fast.

För oss som tröttnat på K1 händer det rätt roliga grejer i UFC just nu: Per Eklund fightades sin första match av 3 som han har kontrakt på förra galan, och i nästa ska David Bielkheden hoppa in.

Jag har sett lite klipp med Per och han verkar vara het på jiujiutsun, han körde lite för ensidigt i UFC-premiären men kan nog bli intressant när han blir varm i kläderna.

David har jag inte sett mycket av, hoppas det blir en skön fight!

http://www.ufc.com/index.cfm?fa=fighter.detail&pid=729
http://mmamania.com/2008/01/23/ufc-82-diego-sanchez-vs-david-bielkheden-not-roan-carneiro/

2008-01-31 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0