Batman, Spiderman, what comes next, jo... Bongoman!!

Jag kom att tänka på en sak idag... Mr White är verkligen jättevarierad, tack vare alla olika bloggare så blir det sällan enformigt att läsa Mr White (har endast hört ett fåtal klagomål på för mycket youtube-klipp). Jag fortsätter i lite samma anda som tidigare, dvs. inom kategorin musik.

Jag är numera en stolt ägare av Raul Rekow´s Custom Fiberglass Bongos (köpte dem igår). För er som inte känner till vem han är så kan ni läsa om det här, han har bl.a. spelat congas i Santana´s band. Dock tvivlar jag på att en större skala av Mr Whites läsare är intresserade av detta... Det bästa med dessa bongos är nog att de är gröna!!! Jag som älskar grönt! Dessutom låter de bra när vädret håller i sig...

Mer intressant är kanske att jag sökte på "bongos" på youtube och fick upp en video med en kille som kallar sig för Bongoman, hans fantastiska egenskap är att han har en oerhört stor mun. I videon jag såg fick han in en hel 33cl läskburk innanför kinderna. De ni!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag har en jävligt irriterande granne som gillar att spela musik men är helt jävla talanglös! Han har lirat bas en längre tid och han suger stenhårt på det. Nu har han köpt en jäkla bongotrumma som han bemästrar helt värdelöst. Ska in och klippa hans bassträngar och skära hål i trumskinnet snart tror jag...

2008-01-30 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0